środa, 21 lutego 2018

1 % czyli doroczne PIT-olenie

Dobiega końca luty, czyli wchodzimy na półmetek okresu, kiedy mamy jedyną w roku okazję realnie decydować o tym, na co wydawane są pieniądze z budżetu. Od nas zależy czy nasze ciężko zarobione i zabrane w niezliczonych podatkach pieniądze będą wydane na pożyczki na wieczne nieoddanie dla UPAdliny, kolejne żydowskie muzea, miesięcznice, czy jeszcze nie tak dawno markowe zegarki i ośmiorniczki.  Mamy władzę nad budżetem państwa. Nikłą, bo tylko jednoprocentową, ale JEDEN to zawsze więcej niż zero.

Dlatego też Redakcja zachęca do wypełnienia:


w PIT-36 sekscji R i S

w PIT-37 sekcji J i K

O Asi pisaliśmy już na naszym blogu:

Asia jest pogodną, młodą, śliczną, dwudziestoośmioletnią dziewczyną. Od urodzenia choruje na SMA - rdzeniowy zanik mięśni.
Na stronie Fundacji AVALON Asia pisze o sobie:
Choruję od urodzenia na Rdzeniowy Zanik Mięśni (SMA1), jest to choroba postępująca, która z każdym rokiem odbiera część sił w moich mięśniach, które znajdują się w całym ciele. Moja choroba jest już na tak zaawansowanym etapie, że od 6 lat w całodobowym oddychaniu pomaga mi respirator. Nie  mogę samodzielnie jeść, ponieważ ręce są za słabe, żeby unieść same siebie, nie mówiąc o sztućcach. Jednak robię to, co mogę. Pracuję jako analityk internetowy, studiuję filologię angielską, jestem wolontariuszką w Kameruńskiej akcji „Adopcja Serca”, a w tym roku udało mi się wydać swoją książkę „ACZkolwiek – kocham życie!”.   Moja choroba do tej pory była nieuleczalna, jednak w ostatnim czasie pojawił się lek, który może odmienić moje życie! Już teraz wiemy, że będzie bardzo kosztowny, dlatego proszę o pomoc w formie przekazania mi 1% swojego podatku.

Gorąco prosimy wszystkich, by wspomogli Asię wypełniając PIT czy wpłacając bezpośrednio na jej subkonto w Fundacji AVALON:
Fundacja AVALON
Konto: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Tytułem: Darowizna na pomoc i ochronę zdrowia CZAPLA 773  


Osoby chcące lepiej poznać Asię zapraszamy na jej blog ACZkolwiek, kocham życie.

Refael72
Stary Niedźwiedź

PS.
Program do PITolenia można pobrać TUTAJ. Używam tego programu od kilkunastu lat i polecam go z czystym sumieniem. Dla zastosowań niekomercyjnych opłatą licencyjną jest przekazanie 1% na dowolny cel, nie tylko sugerowany przez twórców aplikacji.
Refael72

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz